2012. április 24., kedd

Nemzetkozi est/ 36th Annual International Dinner

Kozel egy hettel ezelott mar ugy ereztuk, hogy finishben vagyunk az elokeszuletekkel. Megkaptuk az egyetem konyhajat (az egyiket Hooper Hall) es Chef Son megtartotta a kitchen traininget, ami abbol allt, hogy milyen szinu deszkan mit szeletelhetunk, melyik kes mire valo, milyen hozzavalot hol talalunk, es leheteloleg hogyan ne szerezzunk 8 napon tul gyogyulo seruleseket.
A szeleteleshez legalabb harom fele kesztyut kellett felvennunk, es kaptunk sefruhat, ami ketszer korbeert rajtam, hajhalot, kotenyt, es megvettem eletem elso baseball-sapkajat is a nagy alkalomra (valoszinuleg az utolso is, mert olyan vagyok benne, mint Nyilas Misi).


A konyhai egyenruha
Penteken egy orara ruhaprobara mentem, az altalam varrott, tudom, nem tul professzionalis ruhamban. Osszesen 7 meter piros-feher-zold szalagot hasznaltam el, amit otthon kezzel osszevarrtam (hat nemigen lett ket egyforma oltes...) es ravarrtam a szoknyara es elkeszitettem a partamat. Sajnos a helyes, autentikus kokarda ujravarrasara nem volt idom, igy maradt ez a kicsit olaszos beutesu. (szerintem nemigen tunt fel senkinek).

Ezt kovetoen mentunk a konyhaba. Egy afrikai lany volt segitesegemre, ami jo is volt, mert 3-400 fore foztunk.

Ehhez egy karton uborkat hamoztunk meg, reszeltunk le, es izesitettunk. Koztudott, hogy eletemben nem ettem ecetes etelt, igy a salatale elkeszitese okozott nemi problemat, de megkostoltattam massal, akinek a nagymamaja sokat csinalt uborkasalatat. Ezzel meg is voltunk penteken. Ezt kovetoen 5.5 kilogramm kolbaszt szeleteltunk fel, chorizot, mert ugyan megrendeltek a gyulait, de nem erkezett meg :(

A palacsintateszta elkeszitese maradt meg pentekre, amihez 15 tojast es vagy 5-6 kg lisztet es 3.6 liter (kozel 1 gallon) tejet hasznaltunk es egy kis szodavizet (ami itt eleg kuriozum, nem bubis vizet isznak ugyanis a legtobben).

Ezeket mind betettuk egy, az apartmanom nagysagu hutobe, amibe egyszer be is szorultam, de szerencsere nem fagytam jegkockava (Marko most mondhatod, hogy en meg a konyha, meg a munkavedelem :P)

Masnap koran keltem, nem tudtam aludni, ruhaprobara mentem 9-re, aztan meg a konyhaba. Most egy kisebb konyhaban foztunk a Student Unionban.

A fott krumplit (amik korulbelul mandarin nagysaguak voltak) megpucoltunk, majd szeletelogeppel felszeleteltuk. A tojast megfozve, megpucolva kaptunk, egy kartondobozzal.

A tejfolos martashoz kozel 4 liter tejfolt hasznaltam, tettem bele pirospaprikat (Hungarian Style Paprika volt a neve, es teljesen olyan, mint az otthoni), sot, borsot es egy kis chiliport hasznaltam.

Ket nagy tepsivel keszult, es ekkor 3:30 volt.

Rakott krumpli

A palacsintat 4 ora korul kezdtem el sutni, mert 6-kor kezdodott a vacsora, 5:50-re kellett mindennel kesz lenni.

Lebeszeltek a palacsitasutoben sutesrol, igy sutolapon kezdtem. Ehhez le kellett mennem a foldszintre a hamburgersutos, Loop Grill gyorsetterembe. Valami nem volt rendben a sutolappal, mert leragadt a palacsinta. Ekkor nagyon kedvesen segitsegemre siettek a dolgozok, es kaptam ket palacsintasutot, es gazon suthettem.

Ez mar rendben volt, csak lassan haladt, ekkorra egyedul maradtam, a teszta meg sok volt. Segitsegemre volt 2 fekete fiu, akik az etteremben dolgoztak, ok emelgettek a palacsintasutot, mivel ontottvas volt, 32 cm-es pizza atmeroju, igy megemelni se tudtam.

5:35-re lettem kesz, es meg meg kellett tolteni, Lekvart nem kaptak, vagy elfelejtettek, ezert fahejas cukorral szortak meg, es azt kertem, hogy csigabiga szerure es nagysagura vagjak fel.

Ennyi maradt a palacsintabol-ennel azert szebb volt

Ekkor hazarohantam, 5 percem volt az atoltozesre es a sminkre, ja es szakadt az eso...
5:45-re visszaertem, bealltam az asztalom moge, es vartuk a vendegeket.

A rakott krumpli nagy sikert aratott, az uborkasalataval egyutt, es a palacsinta is.










A japanok es a koreiaiak meg kis muanyag poharban vittek is haza.

Ennyire szerettek  a koreai barataim :)

Igy szerettek a foztom :)

Krista, a kanadai tanarom, azt mondta, hogy eleteben az egyik legfinomabb, amit kostolt :)
A divatbemutato is jol sikerult!

Argentina-Mo
Pillanatkep-Finalie
Jane is ott volt a ferjevel, illetve Dennis Bogyo is a felesegevel (mindketten  tudtak a magyar etelneveket :) es Attilaek is eljottek Bogyoval, aminek szinten nagyon orultem!  Mind nagyszeru emberek.

Es most jojjenek a kepek:


Afrika, Europa, Azsia
Turkmenisztan, Afrika, Argentina, Japan

Sayoko baratnommel

Japan baratnokkel
Asztaldisz
A terem

Ui: Utana bulizni voltunk, reggel 3-ra haza is ertem :)

A bulira -lehetoseimhez kepest- osszekaptam magam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése