2012. május 3., csütörtök

Utolso napok

Az utolso 1.5 het meglehetosen surure sikeredett, aminek nagyon orulok, mert ugy tunik, hogy fontos lettem itt nehany embernek.

A sort Jia, a lakotarsam nyitotta szombaton, akivel elugrottunk vasarolgatni. Del korul indultunk itthonrol (nem egy korankelo tipus :). A Walmartban kezdtunk, mert volt valami banki ugye. Odafele lattuk, hogy egy fuves teruleten valamifele fesztival van, es mindenki kapott egy botot. Hat megneztuk...karitativ rendezb=veny volt, ingyen orvossal, ruhavasarral (3 szatyor ruhat gyujtottunk Jianak), ingyen hotdoggal, hamburgerrel.

Vicces volt, olyanok voltunk mint a gyerekek, es nagyon jol ereztuk magunkat. Kaptunk egy csomo mogyorovajat is, szoval nagyon jo volt. Ott volt Pokember es Micki eger is, de sajnos a fenykepzokepet es a telefont otthon hagytuk, igy nem keszult kozos foto.  Botot viszont kaptunk, Jia ezzel fogja leutni a betorot ezentul, sajnos mar ketszer kiraboltak :( es egyszer otthon is volt reggel 9-kor, a ferfi kessel tamadt ra, szoval tenyleg fel kell szerelkezni ilyen eszkozokkel... :(
Ezutan elmentunk a Mall-ba, itt igy hivjak a plazat, ami kicsi, meg kicsit uncsi, de hetvegen sok ember van ott, es ott vegre huvos volt...
Egesz napunk el is ment, este 7-re ertunk haza.

Masnap delelott 11-tol, szoval nyitastol a konyvtarban a Periodikak reszen ultem, es olvastam/dolgoztam, annyira jo a kozeg...es lehet enni a konyvtarban, meg italt bevinni, sot ivokutak vannak beepitve a falba...majdnem zarasig maradtam, ami este 10 korul van vasarnap...

A konyvtar hatso bejarata









Van aki kicsit elpilledt  munka kozben...a srac konkretan 5 orat aludt...

Hetfon Lorainne es Richard hivott vacsorazni, egy komplett grillpartit csaptak, tobb kollega is ott volt az o reszlegukrol, Jia is eljott, nagyon jo este volt.

A menu es Richard autogyujtemenye



Egy cseh par, Jia es Richard



Ugy ultunk-veletlenul-Amerika, Azsia, Europa :)


Masnap Ellen hivott meg minket moziba (Think Like a Man film) es a Chili`s etterembe.




Szerda Jia fozott isteni kinait (5 fogas), aminek kesziteseben en is szervesen reszt vettem...szeleteltem :)
Richardek, Ellenek es Jia egyik kinai baratja voltak itt.


Holnap az egyik angol tanarunk, Krista szervez bucsubulit nekem es Sayokonak, mert o hamarosan megy haza Tokioba.

Roviden ennyi :)

2 megjegyzés:

  1. Várunk haza, Réka! Jó utat neked!
    Tömösközi P.

    Ui. (Ha tudod, a hányózacskót lopd el a repcsiről, mert gyűjtöm őket! Észrevétlenül le kell róla tépni a csipogót út közben, ha van rajta!)

    VálaszTörlés
  2. már nagyon várunk réka !

    VálaszTörlés